Matkailuyrityksen Digiloikka-koulutus
Matkailuyrityksen Digiloikka -koulutus
Matkailuyrityksen digiloikkakoulutuksessa paneudutaan digitaaliseen asiakaspolkuun, myyntijärjestelmiin, ostettavuuteen, markkinointiin ja tiedolla johtamiseen.
Koulutusmoduulit
Digitaalinen löydettävyys ja digitaalinen asiakaspolku
Digitaalinen ekosysteemi ja myyntijärjestelmät
Digitaalinen jakelu ja ostettavuus
Digitaalinen markkinointi (oma, ostettu, ansaittu, lainattu)
Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen
Tekoälyn hyödytäminen matkailussa
Lisäpalvelut: Lähtötilanneanalyysi, yrityskohtaiset sparraukset, seurantatutkimus
Hyvä tietää!
Osallistujat saavat parhaan hyödyn, kun osallistuvat kaikkiin koulutuspäiviin. Koulutusmodulit ovat joko puolen päivän tai koko päivän valmennuksia.
Tavoitteena on, että osallistuja oppii muun muassa
nostamaan yrityksen digitaalista löydettävyyttä ja ostettavuutta
valitsemaan sopivan varausjärjestelmän
perustamaan verkkokaupan ja valitsemaan tuotteilleen sopivat digitaalisen jakelukanavat
tarjoamaan digitaalista asiakaspalvelua
hyödyntämään asiakkaiden suosituksia osana digitaalista löydettävyyttä.
Matkailun Digiloikassa opitaan paljon käytännön tehtävien kautta. Kaiken keskiössä ovat kansainvälisiä matkailijoita palvelevat digitaaliset kanavat.