Matkailuyrityksen Digiloikka-koulutus

Matkailuyrityksen Digiloikka -koulutus

Matkailuyrityksen digiloikkakoulutuksessa paneudutaan digitaaliseen asiakaspolkuun, myyntijärjestelmiin, ostettavuuteen, markkinointiin ja tiedolla johtamiseen.

Koulutusmoduulit

  1. Digitaalinen löydettävyys ja digitaalinen asiakaspolku

  2. Digitaalinen ekosysteemi ja myyntijärjestelmät

  3. Digitaalinen jakelu ja ostettavuus

  4. Digitaalinen markkinointi (oma, ostettu, ansaittu, lainattu)

  5. Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen

  6. Tekoälyn hyödytäminen matkailussa

Lisäpalvelut: Lähtötilanneanalyysi, yrityskohtaiset sparraukset, seurantatutkimus


Hyvä tietää!

Osallistujat saavat parhaan hyödyn, kun osallistuvat kaikkiin koulutuspäiviin. Koulutusmodulit ovat joko puolen päivän tai koko päivän valmennuksia. 

Tavoitteena on, että osallistuja oppii muun muassa

  • nostamaan yrityksen digitaalista löydettävyyttä ja ostettavuutta

  • valitsemaan sopivan varausjärjestelmän

  • perustamaan verkkokaupan ja valitsemaan tuotteilleen sopivat digitaalisen jakelukanavat

  • tarjoamaan digitaalista asiakaspalvelua

  • hyödyntämään asiakkaiden suosituksia osana digitaalista löydettävyyttä.

Matkailun Digiloikassa opitaan paljon käytännön tehtävien kautta. Kaiken keskiössä ovat kansainvälisiä matkailijoita palvelevat digitaaliset kanavat.